Antara Punca Nurul Wahab mengalami pendarahan banyak


Antara Punca Nurul Wahab mengalami pendarahan banyak

Dikhabarkan Nurul Wahab akan melahirkan anak ke-2 nya tidak lama lagi yakni pada bulan depan atas sebab Nurul menghidapi masalah uri dibahagian bawah beliau.


Nurul kini ditahan dekat Pusat Perubatan Prince Court pada hari Rabu lalu. Memetik portal mStar, Nurul yang kini mengandung anak ke-2 lapan bulan akan melahirkan anak beliau dengan cara pembedahan jika keadaannya itu memaksa beliau berbuat demikian atas nasihat doktor.

Apa-apa pun semoga selamat melahirkan anak nanti. :)
"Saya mengalami pendarahan yang banyak pada pagi Rabu lalu dan suami terus membawa saya ke hospital. Doktor mandapati pendarahan tersebut disebabkan uri saya berada di bawah.

"Kandungan saya memasuki lapan bulan dan jika keadaan uri masih tidak bergerak saya akan bersalin bulan ini juga secara pembedahan. Sekarang saya masih dalam pemerhatian doktor selama 48 jam,"

"Alhamdulillah, bayi sihat ketika sampai sahaja di sini, doktor terus memeriksa keadaan bayi dan kadar degupan jantungnya.

"Buat masa ini saya tidak dibenarkan angkat benda berat termasuk mendukung anak saya Zachary yang kini 11 kilogram, selain itu saya tidak dibenarkan bergerak aktif kecuali ke tandas sahaja," -Nurul

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.