Kisah Benar! Isteri lapor polis tidak tahan Saiz Suami Terlalu Besar


Saiz Terlalu Besar, Isteri Buat Laporan Polis

Seorang wanita berusia 41 tahun membuat laporan polis terhadap suaminya atas alasan yang tidak masuk akal mencetuskan tanda tanya orang ramai.

Wanita melayu terbabit, Halimah membuat laporan polis terhadap suaminya kerana tidak tahan apabila suaminya mengajak untuk 'bersama'.

"Suami saya telah mengajak saya melakukan hubungan Se-k's. Saya telah menolak ajakan suami saya kerana tidak mampu memenuhi permintaannya kerana setiap kali bersama, saya akan merasa sakit di bahagian dotdotdot akibat saiz yang besar. 

Ekoran daripada itu, saya telah bergaduh dengan suami saya. Saya datang ke balai polis buat repot untuk rujukan pihak mahkamah syariah kerana mahu buat permohonan."

Mahu atau tidak, pihak polis terpaksa menerima laporan ini. - My Media Hub

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.