Bila Mas Idayu Didakwa Cekik Zuan Azmi Dan Tolak Wartawan Melodi

Jeremy Renner
Apa Kes.. Mas Idayu Cekik Dan Tolak Wartawan Melodi!
Bila Mas Idayu Didakwa Cekik Zuan Azmi Dan Tolak Wartawan Melodi

Salah seorang mentor dalam racangan Mentor Legend TV3 iaitu Mas Idayu telah mencetuskan satu lagi isu apabila didakwa mencekik dan menyerang hos sampingan rancangan itu.

H
os di belakang tabir iaitu Zuan dilihat berang setelah dicekik oleh Mas Idayu dan menggelar penyanyi itu tidak profesional dam juga kurang ajar.
Jeremy Renner
Wartawan Melodi dan hos belakang pentas konsert Mentor Legend, Zuan Azmi.
Menerusi portal Rotikaya, Zuan dilaporkan memberitahu penyanyi itu juga pernah mencekik dan menyerangnya ketika sesi raptai sebelum ini dan telah diberi nasihat untuk tidak mengulanginya ketika siaran langsung namun perkara itu tidak diendahkan

Ini sedikit komen dari Zuan:

“Sebab dia perempuan, kalau dia lelaki memang saya sudah lawan balik sebab saya diajar untuk hormat perempuan. Bukan setahun dua jadi artis, masih tidak tahu untuk bersikap professional apabila asyik dikenakan soalan panas,”
Jeremy Renner
Zuan juga telah menulis tweet yang menyatakan ketidak-puashatian nya kepada Mas Idayu. untuk pengetahuan, Zuan juga merupakan pengacara dan wartawan Melodi.
Sekali baca seakan Mas Idayu mahu bergurau dengan hos Mentor Legend itu namun kenyataan dari Zuan Azmi tidak menunjukkan perkara ini seperti boleh dibuat main.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.