Umie Aida tegas enggan pegang tangan bila berlakon sebab.. (5 foto gambar)


Umie Aida enggan pegang tangan bila berlakon sebab.. (5 gambar)

Umie Aida yang kini tampil berimej tudung mengakui yang dia sering menolak watak beberapa buah drama untuk dilakonkan. Sebab-sebab utamanya adalah mengenai adegan bersentuhan.

Memetik portal SinarHarian, Umie menjelaskan yang prinsipnya ada cukup tegas selepas bertudung.

“Selepas bertudung, memang ada beberapa tawaran lakonan yang saya terima. Tapi buat masa ini belum ada yang bersesuaian. Karakter apa yang ditawarkan itu bukan masalahnya, tetapi batas batas yang perlu saya ambil kira”

“Sebolehnya memang saya elakkan babak bersentuhan jadi saya terpaksa tolak beberapa tawaran kerana tidak mahu menyusahkan produksi lain. Sebagai seorang pelakon saya faham situasi pihak produksi, jadi lebih baik saya tolak,” - Umie

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.