Untungnye! Gayatri Su Lin Pillai belikan kereta Maserati untuk Zul Ariffin


Gayatri belikan kereta Maserati untuk Zul?, luxury car, luxury cars, luxury cars list, luxury car brands list, list of luxury cars, american luxury cars, maserati uk, maserati for sale uk, used maserati uk, maserati dealers uk, maserati forum uk, maserati parts uk, maserati usa, maserati store usa, maserati.com usa, maserati dealers usa, used maserati usa, maserati parts usa, maserati parts, maserati parts for sale, maserati quattroporte parts, maserati parts catalog, maserati spare parts

Gosip yang melanda Zul Ariffin tidak pernah putus-putus.

Terbaru dengarnya dia ditaja oleh kekasihnya, Gayatri Su Lin Pillai. Ini berlaku apabila Gaya dikatakan di membeli kereta mewah berjenama Maserati beberapa hari lalu dan memuatnaik gambar kereta berkenaan di laman sosial miliknya.

Namun memetik portal mStar, Zul menafikan perkara ini dimana kereta itu dibeli untuknya.
"Semua yang saya miliki sekarang adalah hasil titik peluh saya malah pakaian untuk penggambaran pun saya beli sendiri dan isu ditaja oleh Gayatri tidak timbul kerana saya tidak pernah mengharapkan sebarang 'tajaan' daripada sesiapa pun.

"Kereta Maserati yang didakwa dia belikan untuk saya tidak benar dan lebih baik dia beli untuk dirinya sendiri sebab dia yang minat kereta itu," -Zul

Biarpun sudah mempunyai kereta mewah Audi, namun dia tetap menggunakan kereta Perodua MyVi untuk ke lokasi penggambaran kerana ia lebih fleksible dan menjimatkan minyak.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.