Keayuan Wajah Anzalna Nasir lagi terserlah tanpa make-up (2 gambar)


Wajah Anzalna Nasir tanpa make-up (2 gambar)

Inilah dia wajah Anzalna Nasir tanpa make-up dan diakui kulit wajahnya sangat sensitif aka alahan terhadap jerawat.


Dan ini diantara tips Anzalna untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik tanpa sebarang pengambilan alat solek.
“Saya bukanlah seorang yang terlalu cerewet dalam menjaga kecantikan tetapi apabila terlalu kerap mengenakan mekap untuk lakonan dan menghadiri majlis tertentu, saya perlu lebih menjaga kulit agar sentiasa bersih.

“Saya juga disarankan untuk mengguna ubat dan tidak menggunakan produk secara sembarangan. Saya turut mengamalkan petua tradisional seperti menyapu putih telur di muka.

“Setiap kali membasuh muka, saya sering berselawat agar dikekalkan keserian wajah,

“sekarang saya berjaya menurunkan berat badan kepada 43 kg,” -Anzalna

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.