Perbezaan Jelas di Antara Ustaz Azhar Idrus Dan Ustaz Mohd Kazim Elias




Tidak susah untuk menilai perilaku dan hati budi seorang Ustaz. Yang mana satu yang boleh jadi ikutan, idola dan contoh tauladan. Tak tahulah CTS mungkin juga Ustaz Azhar Idrus turut memiliki atau membuka Sekolah Pondok atau Sekolah Tahfiz miliknya. Bukan apa, selalu kita melihat Ustaz Kazim Elias amat rajin untuk mencari dana untuk membangunkan Sekolah Tahfiz miliknya, yang beliau bina dan beliau uruskan iaitu Pusat Pendidikan Al-Barakah.


Tidak sempat Ustaz Kazim Elias untuk bermewah-mewah dengan harta dunia yang sementara. Baru-baru ini, Ustaz Kazim Elias telah menambah aset sekolah Al-Barakah dengan pembelian sebuah bas baru untuk kegunaan pelajar-pelajar sekolah berkenaan. Tak mengapalah Ustaz Kazim, pengorbanan anda ini akan mendapat rahmat dari Allah SWT. Biarlah tiada motor dan kereta mewah serta isteri muda jelita.



Tags

Post a Comment

1 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. salam.tuan swajarnya paparkn juga keta uke..? dia x pakai keta mewah..proton sj kot..sbb na jimat $ utk pondoknya..tapi klu x silap banyak juga dpt dr k"'jaan..sbb cramah sblahi umno..buktinya klik u tube "wajah sbnar uke"..dia kutuk ? pr/pas ? klu mnang pun bkn leh buat hudud..tap2 dlm sinar/metro kata kna laksana hudud pulak..dulu pleceh..? sbb pm & tpm dh nmpak stuju..jdi nmpknya tukar wajah pulak kot..bkn apa ana brpsan2 dgn yg hak & dgn ksabaran..psan ustaz2..mohon maaf dr tuan & uke kiranya trguris hati..

    ReplyDelete