10 Foto Gambar Kax dah jadi teman setia dan kegilaan selebriti Malaysia


Kax dah jadi teman dan kegilaan selebriti - Sejak beberapa hari kebelakangan ini kalau anda perasan, ramai selebriti kesayangan anda dilihat sentiasa bersama patung comel Kax untuk menemani mereka ke mana mana sahaja, makan, tidur, pergi gym, melancong dan sebagainya.

Admin tertanya tanya apakah sebenarnya Kax ini dan melalui apa yang kami tahu, Kax bukan hanya ada satu tetapi lapan variasi yang masing masing mempunyai karakter dan gaya tersendiri.,sesuai untuk menjadi teman kepada sesiapa pun.
Admin pertama kali lihat Kax ini melaluai lama sosial selebriti popular Fizo Omar yang membawa kemana sahaja Kax mejadi teman nya, Kax Fizo diberi mana Foxy, jom lihat selebriti yang berdampingan dengan Kax.







Di mana kita semua boleh dapatkan patung comel Kax ini kerana maklumat yang berjaya kami temui hanya memberikan laman web rasmi Kax di www.kax.com.my.
Harga Kax di laman Ebay
Di sana anda boleh mengetahui kesemua lapan karakter Kax yang bakal (sudah?) berada di pasaran kini dan kami juga bakal berusaha mengumpul kesemuanya kerana terlalu comel dan bersifat positif untuk dilepaskan sebagai BFF. Credit Roti Kaya
Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.