Lagu konspirasi dalam lagu Pitbul dan Shakira menuju ke DIEGO GARCIA LAUTAN HINDI

Artis dua ekor ni dah pernah datang Malaysia buat konsert siap buat lagu lagi untuk konspirasi barat memang dorang dua ni tak sah lagi selebriti illuminati

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Netizens Kaitkan Lagu Pitbull, Get It Started Dengan Pesawat #MH370. Kegilaan Apakah Ini?

Tidak pasti ia mungkin pencarian yang mustahil tetapi melalui lagu ini telah merungkaikan sendiri bagaimana bait-bait lagu seperti memerlukan pencarian seperti bermain permainan seperti dinyanyikan lagu dibawah. Cuba dengar dan pastikan lagu yang dimainkan atas ada tak macam lirik di bawah ni?

Dah dengar lagu meh check kan nombor2 seperti gambar diatas.

So, mengikut daripada lagu diatas tu ada no tertera seperti no geografik untuk jejak barangkali lokasi kapal MH370.

So selepas amati no generate diatas cuba jenguk dekat peta dibawah betul-betul lokasi tersebut di lautan Hindi seperti yang didakwa oleh pihak US!!!.

Sememangnya ini salah satu permainan mengikut lagu. Nak percaya pun susah. Tapi Hakikatnya lagu ini telah memberi suatu maksud tersembunyi atau saja-saja dinyanyikan.

Picture
Lirik lagu yang dikatakan ada kaitan dengan kehilangan pesawat MH370

Merujuk kepada peta diatas membawa kepada gambar pulau di bawah ini.

Apa yang mengejutkan nampak seperti terdapat landasan untuk kapal mendarat tetapi ini kan kapal Boeing 777 mustahil untuk mendarat dekat pulau sempit seperti dibawah ini apapun nilai sendiri sememangnya sumber ketenteteraan US dah awal-awal lagi nak 'Jangka' atau sememangnya ini rancangan konspirasi sebenar pihak US yang membawakan konspirasi illuminati mungkin.

Picture
kita tunggu dan lihat jerlah mudah-mudahan penumpang-penumpang atas kapal itu tidak dimainkan seperti yang terkandung dalam lagu pitbull tu.

Jika dipikirkan ini hanyalah andaian semata-mata tetapi perkara illuminati ini telah dikaitkan dengan konspirasi yang telah sampai di Asia Tenggara kerana ini melibatkan beberapa negara bukan sahaja Malaysia tetapi juga Vietnam dan negara ASEAN serantau.

Jika ini sekadar kejadian biasa kita tak heran tetapi ia telah memberi Misteri kerana status untuk MH370 hilang tanpa memberi sebarang petunjuk dan lainlah jika ada pihak yang sengaja menyembunyikan pesawat termasuk penumpang2 dalam kapal ini.

Walaupun doa-doa keselamatan penumpang haruslah diberikan sehingalah mereka ditemui dengan Selamat. Wallahuallam.

Picture
Antara adegan dalam video klip Get It Started

Kalau tak caya sangat tgk dengan teliti Video Clip di bawah ni dan dengarkan berulang kali apasal nak sebut Malaysia ke, Pasport ke Nak Play game la pla ini adalah satu konspirasi yang terlalu jahat.



Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date


Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.