7 Sebab PENTING Mengapa Perlu Tolak Wan Azizah #PRKDUNKajang


  1. Sebenarnya, pengundi Kajang tidak ada kesukaran untuk memilih wakil rakyat yang terbaik untuk menjaga mereka.
  2. It's a clear difference between calon PKR dan Chew Mei Fun BN DUN Kajang. Malah, Wan Azizah juga berdepan dengan krisis keluarga di mana suami beliau berdepan dengan kes mahkamah yang mungkin menyebabkan suami beliau disumbat ke dalam penjara.
  3. Anak Wan Azizah pula berdepan dengan masalah rumahtangga yang telah difailkan di Mahkamah Syariah.
  4. Dan di dalam usia lanjut dan pelbagai masaalah keluarga yang ditanggung oleh Wan Azizah, maka calon PKR ini tidak layak menang di PRK Kajang ini.
  5. TIDAK mengundi Wan Azizah itu sebenarnya membantu beliau untuk lebih fokus kepada keluarga beliau yang bermasaalah itu. Malah, ianya juga petanda rakyat Kajang untuk menolak politik Anwar Ibrahim yang dilihat memperalatkan isteri beliau demi kerakusan politik beliau.
  6. Permudahkanlah Wan Azizah PKR untuk menjaga keluarga beliau sepenuh masa dan beliau tidak perlu dibebankan bertugas di DUN Kajang. Tambahan pula, rakyat amat ragu dengan komitmen Wan Azizah itu sendiri seperti yang berlaku sebelum ini.
  7. Beri tanggungjawab tersebut kepada Chew Mei Fun, calon BN yang memang terbukti berwibawa, berkaliber dan mempunyai masa untuk menjaga rakyat Kajang.
Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.