Sanggup tidur di kaki lima kerana Tudung


[ Hangat ] Demi tudung sanggup tidur di kaki lima dengan anak kecil sekali ?

Isu tudung popular ini bukan perkara baru, setiap kali isu dan gambar di keluarkan berbagai komen dan pandangan di luahkan oleh pelayar-pelayar media sosial.



Kali ini mengenai mereka yang begitu " Obses " dengan tudung popular ini mereka sanggup tidur di kaki lima kedai terbabit demi mendapatkan tudung yang mereka ingin kan.

Ada pula yang berpendapat seseolah mereka ini seperti gelandangan, kata nya beli tudung mahal namun tidur di kaki lima , itu lah antara pandangan masyarakat mengenai mereka yang obses dengan  tudung popular ini.

Bagi admin sendiri memang agak terkejut melihat gambar-gambar mereka yang obses dengan tudung ini, apa kata pihak tudung jenama popular ini menyediakan satu ruang untuk para pelanggan mereka menunggu tidak lah mereka berkumpul di kaki lima.

Bukan hanya orang wanita dewasa yang berkumpul dan tidur di kaki lima, malah mereka membawa anak-anak kecil ini secara tidak langsung mendedahkan anak kecil dengan persekitaran seperti nyamuk aedes atau denggi.

Ini hanya lah pendapat admin dan orang ramai di harap para peniaga jangan mementingkan keuntungan semata-mata beri lah sedikit keselesaan kepada pelanggan mereka.
Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.