Gambar Foto Informer Al-Qaeda Bertemu Pengganas Malaysia Merancang Merampas Pesawat



Informer Al-Qaeda Pernah Bertemu Pengganas Malaysia Merancang Merampas Pesawat | Berita tergempar yang baru admin ambil dari portal Malaysiakini mengatakan bahawa informer Al-Qaedah mendedahkan plot rampasan pesawat. Baca selanjutnya


Informer Al-Qaeda Pernah Bertemu Pengganas Malaysia Merancang Merampas Pesawat

Pendedahan pemberi maklumat  Al-Qaeda bahawa dia pernah bertemu dengan pengganas Malaysia berhubung rancangan untuk merampas pesawat menimbulkan kebimbangan sama ada ia berkaitan dengan kehilangan MH370 atau pun tidak.

Informer kelahiran British itu Saajid Muhammad Badat (kanan) membuat dakwaan itu di Mahkamah New York.

Ia berkata demikian ketika memberi keterangan melalui pautan video dalam perbicaraan kes Sulaiman Abu Ghaith, menantu Osama Laden, menurut Sunday Telegraph, United Kingdom.

Ketika memberi keterangan, Saajid berjata, lima lelaki Malaysia merancang mengawal pesawat menggunakan bom tersembunyi dalam kasut untuk meletupkan pintu kokpit.

Katanya, beliau ada bertemu dengan lima orang  rakyat Malaysia yang merancang itu, salah seorangnya juruterbang, di Afghanistan dan kasut bom itu .


Nota : admin harap ini bukan lagi pesawat MH370 lah. memang terjekut dengan berita ini. Apapun kita berdoa sahaja kepada Allah dia memang maha mengetahui. Apa komen korang ? Itu ini dikaitkan denagn pengganas pula
Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.